boston

boston

måndag 6 september 2010

boston

idag traffade jag annika i boston. :)
helt underbart. tank att en van kan gora en glad.
kanns skont att hon varit har ett tag redan sa hon vet hur man ska gora. :)
boston var riktigt amazing, jag tycker om den staden.
den var lite gammaldags, husen var sjukt fina, och i staden hade de en stor park med en liten "bassang" var man kan vada eller sambarn plaska. :) och en massa trad och plats att sola, kasta frisbe, eller gora annat parkigt. :P
dit kommer jag att atervanda..

fick kora bil pa vagen hem fran "metron" det ar som att kora i finland men med lite mera trafik och lite annat tankesatt men riktigt skont att fa satta sig bakom ratten. me like. vet nu inte hur vardpappan tyckte att jag klara mig men forhoppningsvis helt bra. :)

jag vill visa er bilder, men jag kan inte anvanda min egna dator, for min adapter har fula plastbitar innuti som gor att datorsladden inte passar, men laddaren till mp3:n den funkar, usch va bittert... ar det sakert att skara bort plastbitar???
kanske bast att helt enkelt bara kopa en ny adapter, men var sjutton ska jag hitta det?
naja nog maste det val finnas en adapter har i narheten och det maste ju finnas en i boston om inget annat.
bittert att jag inte kolla noggrannare dar hemma.

ska fraga om jag far satta in bilder pa denna dator sa jag kanske kan visa dem at er. :) naja morgondagens bekymmer.

ha de bra alla.

saknar er. <3

2 kommentarer:

  1. jag skulle tro att det går att hitta en sladd som passar mellan väggen och den stora klumpen på laptopsladden, fråga i välutrustad teknikbutik, men kom ihåg att det är olika spänning (voltage) i usa och europa. Good luck med allt där på andra sidan atlantpotten.

    /rasse

    SvaraRadera
  2. tack rasse for tipsen, ska se vad jag kan gora at saken nasta gang jag far in till boston. :)

    SvaraRadera