boston

boston

fredag 24 september 2010

glass

camilla fick sin kara glass. :)
livet atervander med full styrka och camilla njuter av manens ljus nar hon kor hem. detta ar ett vackert stalle!

inget nytt att beratta. min hjarna ar mos.

lilltjejen ar sjuk, hoppas vi andra halls friska. sku int orka vara sjuk just nu. en dag till i jobb. sen ar jag ledig. :) hoppas denna helg blir bra.
denna helg ska jag kopa en adapter! det far inte bli mandag innan jag kopt en adapter!! det kan inte vara sa svart att kopa en.. jag vet tom nastan till vilken butik jag maste slapa mig..

duntacke ar ett skont tacke men som tyvarr tacker ens klader med fjadrar. borde inte sitta i sangen framfor datorn. men golvet ar sa hart.

dubbelbokar mig och lever livet.

skype <3

sant gillar vi skarpt.

en liten fraga i slutet. vem laser mig blogg? sku va roligt att veta vem jag bablar infor.. :)

gonatt!

7 kommentarer:

  1. en stycke Caroline, som berättar innehållet åt sin syster när hon frågar :)

    SvaraRadera
  2. O en stycken Hanna läser o din blogg :D

    SvaraRadera
  3. En stycken mamma genast efter jobbet på eftermiddagarna

    SvaraRadera