boston

boston

onsdag 29 september 2010

tisdag.

idag har jag varit sjukt sjukt trött. jag förstår inte alls hur jag kunnat vara såhär trött idag. jag sov ju hur sjukt mycket som helst inatt. nåja..
får se om jag kan sova lite mera inatt, och kanske vara lite piggare imorgon. imorgon har kidsen lite mera aktiviteter under dagen... piano. yay. camilla leker pianolärare när de ska öva inför deras riktiga lektioner. jag är faktiskt ganska duktig på det. oftast. :D

camilla ser på en film just nu.. den är ganska konstig. sjukt konstig med andra ord.

kanske jag skulle åka till bibban imorgon. det är ett ställe som jag gillar. och så måste jag ta och ordna upp i mitt rum lite. housekeepers kommer och jag har en stor klädhög vid fotänden av min säng.

vad ska jag ta och göra denna helg... måste hitta på nått skoj att göra! kanske boston eller en film för omväxlingens skull. :P

alright camilla ska ta och börja sova så småningom...



saknar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar