boston

boston

onsdag 15 september 2010

annu en dag har gatt. en dag med mycket arbete. 10h. suck. men det gar nog bra det med.

pa dagens schema har det statt mata baby, fa baby att rapa, byta kakibloja pa baby, fa baby att sova, tvatta klader, stada undan leksaker, vika klader, ut och ga med hunden, upprepa proceduren ata, rapa, byta, sova... prata med vanner pa skype och msn <3 tack! sen vandra ivag till butiken och kopa yoghurt, och en varm choklad fran starbucks bara for att ... sen kom andra barnen hem fran skolan och vi hann gora bade det ena och det andra, leka, stada, ata, laxor, besok till parken osv. en massa saker hinner man alltsa med pa tio timmar. tank om man hade varit lika effektiv hemma. :P da kanske man hade haft ett rum utan damm eller liknande..
min dag har alltsa var fullspackad. men inte klagar vi for det inte.

jag borde skaffa mig ett bibbakort. avsaknaden av bocker gor mig lite lessen. jag vill ha en ny patetisk karleksbok att lasa! eller en riktigt hemsk en.. na patetisk ska den nog vara. ska se om jag har en bil imorgon sa kunde jag o babyn aka till biblioteket. eller sa sparar vi det nagra dagar till.. vilket som bara. det ar allt for langt att ga in till lexington centrum.. usch. men att ga in till centrumet i arlington gor jag varje dag. :) (byn/staden/va-de-nu-kallas brevis lexington) sa ar det nar man bor i utkanten.

jag vill borja planera min helg. vad ska jag hitta pa? ett besok till boston skulle vara trevligt. maste se om nan vill hanga med mig. :D sakert ar det nog nan som nappar. :)

funderar pa att skaffa sig en ipod. det sku vara grejjer det.. naja. ska se vad budjeten sager med. :)



gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar