boston

boston

onsdag 1 september 2010

NY

camilla damen lilla ar nu framme i NY.
flygresan gick val nog helt bra. :) fast jag gillar nog inte "stora" flygplatser ensam. sa nasta gang sa far nan komma med mig. :)
jag hoppas att ni kan lasa vad jag skriver. de blir en liten hjarngymnastik for er.
ni sku hora hur det later i min hjarna nar jag skriver detta.
allt kommer med en liten dansk accent. :P sjukt skoj. :)

campuset har ar nog fint men lite risigt.. kommer kanske bilder senare... ni vet hur duktig jag ar pa att uppdatera er med bilder. men jag lovar. de kommer nog att komma upp inom en snar framtid. inom den narmsta veckan typ... :)
vi har lektioner hela tiden kanns det som men naja det gar nog bra det med.
vi skulle gora nagot kreativt idag sa jag vek tva pansarvagnar. typ skojjigast ever. far se vad tanten sager om dom imorgon. men vanta bara hon kommer nog vara stolt..

ikvall hade vi internationall sing-a-long och vi var indelade i grupper som skulle framfora barnsanger fran vart eget land. :)
finlandare fanns det bara tva av sa vi slog oss ihop med sverige for ni vet hur sjukt bra jag ar pa finska. :)
tyskarna var indelade i hela tre grupper. helt sjukt. de haller pa att ta over stallet.. naja lat dem gora det om det ar de dom vill.
men en hel massa skojjiga och trevliga sanger har vi alltsa fatt hora ikvall. :)

tre dagar tills jag far traffa min hostfamily. det ser jag fram emot.

nu ska nog tjejen borja soka sig mot sitt rum och kanske tom borja sova. och da ar klockan endast halv 10 har..
tank vad konstigt saker och ting kan bli.

gonatt folket.
tycker om er. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar