boston

boston

torsdag 23 september 2010

nedstamd.

allt funderande over dessa forbaskade collegekurser gor mig lessen. hittar inte en enda bra kurs som jag kunde tanka mig att satta pengar pa forrutom de dar harvardkurserna som kostar mer an natt annat jag spenderat pengar pa. reven. och man maste ha de dar creditsen. kaki.
orkar inte fundera mer pa det ikvall. lugnar ner mig med lite musik och andning.

reven.

men annars har min dag varit helt okej. fick prata med mina vanner. :) later som om de overlever utan mig. :) E var snall och mysig, jag fick antligen efter manga om och men skaffat mitt bibbakort!! :) yay. jag har lanat tva bocker som jag tror kommer vara riktigt bra. det hoppas jag i alla fall. att kora har gar nu riktigt bra. jag hittar till de flesta stallen utan gps. ett stort framsteg. fast da har jag val alltid tyckt att jag har ett nagorlunda bra lokalsinne, eller heter det sinne for omgivningen? :P sandra kan du beratta at mig vad det heter? xD
no surprise men jag var till butiken idag igen, de maste tro att jag inte gor annat an handlar saker dar dagarna i anda. idag kopte jag yoghurt. :D den var god.

JAG VILL HA GLASS!!!!

kan ni komma hit och halsa pa? julen skulle vara en bra tidpunkt. :D

GLASS!!!!

GLASSSS!!!!

GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!

jag ar inte desperat bara lite.

kanske bast att jag slutar har. kanske sticker ut och springer bort min frustration eller natt...

baj baj bajs.

forlat! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar