boston

boston

söndag 19 september 2010

filmkvall.

denna dag blev lite annorlunda an vad jag hade tankt men inget fel med det. enda negativa ar att jag inte han skypa idag. :(
forst passade jag barnen en stund, vi lekte, sag pa scoopie-doo (sjukt laskigt, att man later barn se pa sadant.) cyklade till parken och at pizza till lunch. :) helt klart godkant. forsta pizzan jag at i USA.

nar foraldrarna kom hem igen hoppa jag in i duschen for att stalla mig sa jag inte sag ut som en nerdreglad slousk nar jag for till boston for att traffa annika och en annan finsk tjej och ga pa bio. vi sag filmen easy a. jag tyckte den var sjukt bra. passar mig alldeles utmarkt. ni kan ju alltid kolla trailern.



fast sen at jag sjukt mycket popcorn till filmen (aka middag.) tror inte alls att jag kommer gora om det nan gang mera. usch. fast popcorn <3

imorgon kommer jag att ta och aka in till boston och shoppa. kanske jag namde det redan. kommer bli sjukt skoj!! :) jag gillar boston. och jag kan nu kora till metron utan att kora vilse. varre ar det pa hemvagen. da tar jag nog min kara van GPS:n till hjalp. utan den sku jag nog inte vara hemma nu.

var ju som sagt pa baseball igar sa har kommer nagra bilder. :)



en snall liten annika bjod mig pa baseball (hon hade fatt biljetterna av vardpappan)



baseball. yay...



maktig kansla att vara en av alla i denna publik, o da ar detta inte nar pa alla. :P



och halvvags genom maste man ju fixa planen.. typ...



peanuts, peanuts, peanuts (som de ropade blev man nastan lockad att kopa. )

naja. det var utlovade bilder mm.. som vanligt ar camilla trott och funderar pa att ga och sova. det ar ju trots allt en lang dag imorgon med. :)

saknar och tycker om er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar