boston

boston

tisdag 21 september 2010

mandag.

okej. sa kanske det ar bast att jag i fortsattningen inte skriver ut mina planer, for de har en tendens att andra pa sig ganska mycket. sa ikvall hade vi tankt att vi skulle aka in till boston, eller nanstans i narheten och aka till ett karaokestalle och hanga med en massa andra au pairer och collegestuderanden. och oftast sa brukar de slappa in underariga men inte ikvall. som tur ar kolla vi upp det sa vi inte akte dit i onodan men usch sa bittert det var. vi som hade sett fram emot det sa mycket.
naja det blev som det blev och gick som det gick, jag hann ju ata middag med familjen istallet. :) och sa akte vi till ett fantastiskt glasstalle och at glass istallet jag och tre andra au pairer, de som jag var med till boston igar. :)
glassen ar himmelskt god. nu maste vi bara utova lite sjalvbeharskning sa att vi inte ater for mycket glass.

jobbdagen idag var helt okej, en mera gratande baby an vanligt hade jag att ta hand om men annars gick allt smidigt. vandra till en butik har i narheten och handla lite smatt och gott och natt annat med, <3 , det ar sa skont att kunna vandra langs med sjon eller langs med cykelleden, det ar sa vackert och mysigt har. och man ser hur manga ekorrar och jordekorrar overallt. jattemysigt. fast sen nar man ser en overkord ekorre ar det inte lika mysigt langre.

imorgon ar det en ny dag och jag jobbar 10h. yay for det sager vi bara. men det kommer nog ga bra. :) hittar kanske pa natt med mina au pair vanner under dagen nar jag bara har hand om babyn, hon klagar inte pa lite shopping eller biblioteksbesok. hoppas jag i alla fall. mycket talamod ska jag dock packa ner i min nya fina handvaska. :P borde fixa bibbakort at mig sa jag har natt att lasa... blir galen snart nar jag inte har na bocker. kanske en anatomibok skulle sitta bra. :)

nu ska jag se slutet pa en film jag haller pa och kolla och sen ska jag krypa ner i min dubbelsang med duntacke och dromma om er/dig/nagon :)

saknar er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar