boston

boston

lördag 18 september 2010

baseball

denna dag har varit riktigt intressant..
jobb forst.. det vanliga. :) sen ringde annika och sa att hon hade tva biljetter till kvallens baseball match och undra om jag ville komma sa jag akte ivag pa baseball tillsammans med annika. :)

stallet var sjukt stort och alla forsaljningsplatser osv i stadion var fascierande. peffs lilla kiosk ar ytterst lite i jamforelse mot alla de sjukt manga som fanns dar. stamningen var trevlig och jag tyckte det var riktigt intressant att vara pa en match med sa manga askadare. :) big time yay.
fast sen borja matchen, och om vi sager det redan fran borjan sa ar nog inte baseball riktigt min sport.. allt for langtrakigt och dessutom blir spelarna knappt svettiga och inte en chans att de skulle borja bloda. aka denna sport ar inte tillrackligt spannande for att jag ska orka kolla manga matcher. men nu har jag den upplevelsen i alla fall. och jag fick spendera en kvall tillsammans med annika. :)
nasta gang vi far pa en match maste vi se till att ta en mera valdsam sport.:P vi ar ju trots allt finlandare. xD

bilder kommer senare. :P (standardkommentar @ camilla.)

imorgon blir det glassatande och kanske bio. eller natt liknande. och pa sondag bar det av till boston for lite shopping. far se hur mycket pengar jag gor av med. i alla fall vill jag kopa en storre handvaska, en boston huppari och ett par boston mjukisbyxor.. sen far vi se hur jag gor med Ipoden.. kanske den far vanta en helg eller tva. far se lite. :)

nu ar jag trott igen. varfor blir det sa sena kvallar? ingen aning. kanske jag haller pa att vanja mig till den amerikanska klockan antligen. :D

gonatt mina nara och kara. <3

ps. gick forbi en 7-eleven butik idag. fanns nog ingen sara utanfor. och ingen tommy heller. :( naja... xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar