boston

boston

tisdag 16 november 2010

lång dag.

ingen vidare natt inatt. sov dåligt och vaknade med jämna mellanrum. drömde om döda människor med skotthål i huvudet.. yummie... kanske bäst att sluta kolla NCIS sent på kvällen.. eller vänta nu jag kollade ju en helt IQ befriad film efter mina fyra avsnitt NCIS. :P nåja förhoppningsvis kommer jag sova bättre denna natt. jag kan ju gå och sova en timme tidigare med.. NÄ sku int tro he.

sen jobba jobba jobba jag som vanligt. tvätta ett enormt klädberg idag. fast min snälla värdmamma hade startat sådär smått innan hon åkte till jobbet. :)

en liten hemlis är att jag åt pizza både till lunch och middag idag. uups. men sånt brukar vi inte äta vanligen. hade leftovers sen lördagen och sen blev det allt för sent att göra middag så då beställde vi pizza till middag. skönt. sen kan jag äta leftoverpizza imorgon till lunch igen. :D finemang. (måste till mitt försvar säga att jag inte brukar äta pizza såhär ofta.)

klockan är 21.21. Jag är verkligen ganska besatt av jämna vackra klockslag. mitt favoritklockslag är trots allt 12.34 yay. sådär för att avslöja lite av min nördiga sida.

första skivan av friends är över nu. så stundens fråga NCIS eller mera friends..men kolla NCIS vann visst den kampen. :)

jag är inte alls vimsig ikväll. jag skriver helt klart vettiga, intressanta sammanhängande saker. :)

NEVER REVEN tydligen är jag allt för omotiverad för tillfället. 

jag ska fortsätta kolla på kära NCIS och sluta leka med min blogg. stackars er som läser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar