boston

boston

fredag 19 november 2010

dimma.

mitt dag har varit lite som att gå i dimma. hade svårt att riktigt starta kroppen men ungarna har varit snälla och dagen gick ganska snabbt i alla fall.
igår alltså var jag på en thanksgiving middag tillsammans med handboll teamet, åh så roligt vi hade. maten var helt fantastisk, och det var så snällt av dem att bjuda dit oss alla.
skrattade som jag inte gjort på länge och vi hade helt klart givande diskussioner om killar killar och lite mera killar. kanske nått annat diskuterades med men det var nog inte mycket annat.

denna helg kommer bli fantastisk! helt enkelt underbar! Boston, kanske köpa nya jackan. ha vänner över hålla på med hemlisar som kommer ut efter helgen. sen på söndagen blir det star wars tillsammans med mina svenska vänner och annika! ännu mera underbart. då ska jag äta popcorn! sen på kvällen är det au pair möte hemma hos våran LCC blir tydligen paj och dricka eller nått liknande. kommer säkert bli en bra avslutning på en fantastisk kväll.

jag har allt för mycket TV-serier att kolla på under den närmaste veckan/två veckor. Så går det när man reserverar saker på bibban och allt behagar komma under en och samma vecka. så går det men nog ska jag klara mig i alla fall. tycker ju om att kolla på serier och har ingen bok att läsa för tillfället så det kommer nog gå bra. :D

nu ska jag söka vinterbyxor som kan passa till min kommande jacka. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar