boston

boston

fredag 12 november 2010

bladi bladi bla...

känns som om jag kommer upprepa mig igen denna kväll. men min hjärna den är spårlöst borta. tror påsant att detta umgänge med barn under 10 dagarna i enda inte är en bra sak för min hjärna. sen när jag börjar studera kommer det väl ta ett tag innan jag ens kommer ihåg hur man sätter in kunskap in i hjärnan.. men nog ska det väl funka på nått sätt sen...

idag är det veteran dagen därför var barnen lediga hela dagen.. men en dag är inte så lång. när man ska på balett och piano sen senare med. program det gillar vi verkligen. usch tänk att själv behöva planera ut vad man ska göra med tre barn under tio timmar...

nu har jag tittat på 72 minuter Greys anatomy. och måste vänta 54 minuter innan jag kan fortsätta titta, yay...

44 minuter...

snälla kom och hälsa på mig!!! jag vill ha besök! jag vet att det är sjukt dyrt och svårt att få ledigt men snälla! sök stipendie från kulturfonden och gör det till en minnesresa eller nått...

jonä. så mycket i mitt huvud. så mycket jag vill prata om. snälla skaffa ett maskhål mellan finland och usa så jag kan komma hem på en snabbvisit lite nu som då.

äh tittar på lite gossip girl under tiden. xD måste säga att de kvällar jag inte har något program är jag verkligen inte aktiv. men vem orkar göra saker efter att man jobbat 10h?!?!?

känns som om jag vill skjuta huvudet av en massa trädgårstomtar eller nått i den stilen.. nä så farligt är det väl inte men snälla mitt huvud borde komma på andra tankar...

försöker vidare med GG o GA...

baj baj hallonpaj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar