boston

boston

torsdag 4 november 2010

jubileum.

oj. detta är mitt hundrade inlägg. tänk vad tiden går snabbt. och att jag knepat ihop hundra inlägg sen min födelsedag, det är verkligen över förväntan.

sådär annars har detta varit en riktigt bra dag. barnen hade halvdag och jag såg verkligen inte fram emot denna dag. men det gick riktigt bra och de var så så snälla med mig. vi åt god mat som jag kokat, eller rester med ny pasta. :P sen åkte vi iväg till en lekpark efter att vi spelat ett spel. hittade en riktigt vacker lekpark och barnen sprang iväg och inom loppet av några minuter lekte de med en massa andra barn och jag kunde stå vid sidan om och skutta barnvagnen fram och tillbaka tills lilla loppan somna. då kunde jag njuta av att kolla på olika folk som tränade. vem sjutton tar av sig till baramaga i detta väder? hemska saker. men lite mera baramaga stöder jag nog. xD jag bestämde även att till våren skall jag och monica börja spela tennis där. de har fina banor där som man kan spela på. och väggar man kan träna mot om man är ensam. så till våren kommer jag bli tennisproffs. :P fast först ska jag se till att kunna behärska handbollen. men det känns nog bättre redan ikväll efter andra träningen så bara jag läser in mig lite på regler, tekniker osv så kommer detta gå riktigt bra. :)

egentligen borde jag stänga av min hjärna för det enda jag egentligen vill släppa ur den är en massa dåliga och då menar jag dåliga skämt. i stil med blåbären på bryggan skämt. jag vill kunna kläcka ur mig saker spontant utan att behöva tänka efter om personen i fråga förstår vad jag menar vilket de 99% av gångerna inte skulle göra. bittert!

Sandra jag saknar dig och hoppas att du verkligen har det bra i helsingfors och kommer ihåg att uppföra dig! xD

efter dagens handbollsträning tycker jag att jag förtjänar nått extra så jag dricker lite julmust och äter ballerinakex. jag tycker ballerinakex är bland de bästa kexen som finns. vad är era favoritkex?

vad vill jag ha från IKEA har kontakter som ska dit denna helg. fantastiskt blir nog rågbröd, ballerinakex och julmust kanske lite mera daimchoklad med. fast egentligen har jag ätit för mycket choklad den senaste tiden tack halloween för det. och så har jag inte ens öppnat mina fazers hemifrån. jag kan faktiskt spara saker så länge de inte är öppna sen när de är öppnade brukar de försvinna ganska så snabbt. :(

nåja har haft en tuffare diskussion med tjejen idag om texten i hakuna matata kan ju bara nämna att jag vann. xD



det avslutar jag mitt hundrade inlägg med och önskar er alla en trevlig natt!
tycker om er alla!! KRAM!!

2 kommentarer:

  1. Oj duktigt Camilla! Med tanke på att du har väk bara sett lejonkungen en gång, typ?

    SvaraRadera
  2. typ. men hakuna matata har vi ju sjungit hela tiden och så kom ju timon och pumba som barnprogram på disneydags när vi var små. :P

    SvaraRadera