boston

boston

måndag 22 november 2010

söndag.

idag är det tydligen söndag. en dag när man ska vila. frågan är: Har Camilla vilat idag? Nja inte direkt. Då kan man ju alltid undra vad hon gjort istället för att vila, jo.. idag har C skypat, chattat, och ätit frukost innan jag styrde kosan mot annikas för att kolla på star wars filmer tillsammans med mina svenska vänner (och den norske. :P) ytterst skoj hade vi. vi åkte även in till bibban för att låna filmerna innan för att smarta som vi är gör vi inte sånt i tid. när vi sen lånat filmer köpte vi pizza och åt lunch framför första filmen. :) lyckat värre må jag säga.

sen har även jag och monica varit på au pair möte med fri samvaro och äppelpaj och glass riktigt lyckat. fast trött var jag och inte riktigt sugen på att prata med en massa okänt folk. fast trevligt hade jag för det.

är inte så mångordad idag. orkar helt enkelt inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar