boston

boston

onsdag 17 november 2010

tisdag = starbucks.

var på starbucks ikväll så så skoj. den veckovanan gillar vi. bittert att jag antagligen kommer ha en collegekurs under samma tid under våren men vissa saker får man ju nog uppoffra för collegekurser.

pratade med Maria igår. :) saknar henne och tänker visa er en liten film som vi filmade i somras.


känner att denna film behöver en liten förklaring.
denna vackra sång kom till liv under vårt kära rippiläger i somras. det var ett kvällsprogram vid namn fångarna på pörkenäs. camilla och maria hade en kontroll tillsammans. kasta bollar på älgen. camilla var älg maria var övervakare. under tiden vi väntade hittade vi på denna vackra sång. allt skulle varit mycket bättre om vi filmat in våran vackra sång i full älgmundering och allt men njut!
detta är rippi, vänner, sommar, underbart, fantastiskt allt i ett nötskal.
NJUT!

annars har det varit en bra dag. men vem orkar skriva om det när ni får en sån vacker video. återkommer imorgon.

Gonatt.

6 kommentarer:

  1. det där var ju hos mig! Ni var nog riktigt duktiga, det tog bara ett tag före ni fick den rätt, men rolig var den :)
    Kommer du ihåg den ännu?

    SvaraRadera
  2. Hihi! Saknar humor a´la Camilla och Maria! Man blir bara så glad! :)

    SvaraRadera
  3. om jag minns rätt så tror jag att jag mobbade er inombords^^

    SvaraRadera
  4. Undrar om int Camilla ärvt litet Terjärv humor via sin mommo.. alltså från mommos pappa

    SvaraRadera
  5. åhneeeeej de ryckiga rörelserna!!!!
    vi borde nog skriva en till sång. utan koreografi ;_;

    SvaraRadera
  6. visst mia kommer jag ihåg den.. typ..

    helt klart måste vi skriva en ny sång.. :) den blir säkert lika bra den... kanske vi sku satsa på nån melodi med... :P

    SvaraRadera