boston

boston

torsdag 11 november 2010

babysteps.

så säger dr Yang i kvällens greys anatomy avsnitt. babysteps, sånt gillar vi. babysteps är ungefär sådana steg som jag tar i handbollen. men det blir bättre och bättre för var vecka. igår var jag redo att sluta med skiten. idag efter träningarna känns det mycket bättre. men babysteps. kletiga fingrar får man i alla fall. men klet gillar vi. annars tappar man ju bollen hela tiden.
snart börjar väl "min" unge ta babysteps med. sådär småningen. babysteps helt enkelt. men tiden den går ju så sjukt snabbt. sjukt sjukt snabbt. snart är det thanksgiving, aka New York med hostfamiljen, yay. sen planerar vi in en star wars kväll med en hel del svenskar nån helg. sånt gillar vi. vi gillar star wars. kommer bli en riktigt skojig nördkväll. sen är det advent, december, veckor som flyter in i varandra och rätt vad vi vet så är det jul och vad händer på julen? Jo Annika och Camilla åker till NY och bor på ett hostell brevid central park. sånt gillar vi!! nu gäller det bara att spara så mycket pengar som möjligt innan det bär av till NY x2 men antagligen blir det sjukt mycket mera shopping under andra gången. då är det ju jul och man får köpa julklappar. :D åt sig själv.

camilla hon är trött hon glömmer styckeindelning, skrattar åt dåliga dåliga skämt. vem skrattar åt samtal om att sätta skridskoskär på fötterna istället för på skor. seriöst så trött är jag. jag är så trött att jag inte ens bryr mig om att det ligger en stinkande hög med träningskläder brevid min säng. istället kryper jag ner i min säng och försöker hitta min hjärna i drömmens underbara land eller varför inte under sängen. tror jag ska börja förvara hjärnan där.



jag saknar er!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar