boston

boston

tisdag 2 november 2010

dagens sysselsättning.

nu är det såhär att jag fick en stor längtan att göra en rebus så sagt och gjort gjorde jag en vacker rebus lite i furu stil. :) jag lovar den/de som löser detta en riktigt trevlig överraskningspris.
























detta är den trevliga rebusen ha så skoj med den! (den e på svenska kanske ska tilläggas, dialekt kan förekomma.)

sådär annars har jag varit ytterst schabbig idag och orkade inte ens fixa mitt hår. så det såg lite aningen jättemycket rufsigt ut. :P

imorgon är det starbucks med svenskarna. det gillar vi. :D

åååh vad jag gillar min rebus. kan inte nån visa den åt furu och se om han kan klura ut det?!?!?  eller kanske den är ganska lätt trots allt vet inte. mina ögon är blinda efter att ha tänkt ut allt...

nu ska jag fortsätta kolla NCIS som vanligt och sen krypa ner i sängen.

gonatt!

2 kommentarer:

  1. jag kan inte knäcka din fina rebus... men ju vill ju dina läsare ha svaret! :)
    melissa

    SvaraRadera