boston

boston

söndag 14 november 2010

jahapp...

idag stack jag till cambridge och harvard square. überskoj, tillsammans med mina svenska vänner. :) vi var lite turistiga men sen var vi lite mindre turistiga... :P

usch idag har jag satt allt för mycket pengar på mat.. hur sjutton ska vi överleva i NY på lite pengar.. äh alla klagar ju ändå på att deras vikt går upp under julen, så om man äter lite mindre denna jul så kan man ju se sen vilket som är bättre... xD

imorgon vill jag skypa med er om ni har tid.

fick just ett underbart email från kära bibban här. sjunde säsongen av NCIS är nu redo att hämta från bibban.. Åååh vad glad jag blir. borde börja från början sen efter ett tag.

dumma dumma underbara film. dumma film som får mig att gråta floder vilket gör att jag ser ut som en tvättbjörn. usch.
Nicholas Sparks är en fantastisk författare och filmerna de gjort av hans böcker är helt obeskrivliga. fast ibland skulle jag valt lite andra skådespelare men allt kan ju inte vara helt perfekt heller...
ååååh underbara film. (L)

jag vill vara hemma med mina vänner som förstår min humor, inte lätt att göra sig förstådd när man måste sätta på nån löjlig svensk accent på sitt tal och tänka på vad som folk tycker är roligt. inte för att jag säger att ni mina vänner har dålig humor den är bara annorlunda och jag gillar den skarpt, saknar den nått fruktansvärt. den kommer typ på platsen efter er i min sakna lista.
och ironin den saknar jag nått fruktansvärt. varför fattar ingen poängen med ironi? Ironi är ju helt enkelt bäst. :) nåja sen när jag kommer hem kommer ni väl tycka att jag är världens tråkmåns. men vänta bara jag kommer nog snabbt in i humorn igen.

vet inte vad mer onödig info jag ska plita ner till er därhemma eller var ni nu är nånstans... jo. vissa av er kunde ju till exempel uppdatera era bloggar. :) eller varför inte skaffa sig en om man inte har en... men det är upp till er förstås.

slutar med en snygging. xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar