boston

boston

onsdag 3 november 2010

rök.

hjälp hjälp det ryker ur min plånbok. mina pengar brinner upp! eller vänta nej det var jag som drog mitt bankkort i en automat som äter pengar. camilla har alltså köpt sig en vacker liten extern hårddisk. en fin liten toshiba. den e så liten och söt, med vackert lugnande mönster. men trots den lilla apparaten är den riktigt stor på insidan hela 1 TB det gillar vi verkligen. nu kommer jag kunna radera foton från min dator och den blir snabb och tom igen. :) sånt tror jag att datorn gillar. plus att jag har mina foton dubbelt upp om nått hemskt sku hända min kära dator.
kan berätta att jag har 18 339 foton som jag håller på att flytta över till nya kärleken. men tyvärr kommer detta att ta mig ungefär sådär en nästan 3 timmar.. HJÄLP! kanske jag borde ha väntat och gjort det imorgon. men men. nån gång ska ju fotona flyttas och nu verkar vara en bra tid.


så fin är min vackra toss. :) 

imorgon har barnen halvdag i skolan. vilket betyder att jag måste fixa lunch åt dem. kanske det blir mac and cheese igen. sånt gillar vi. :) 

snälla lilla toss ta emot mina bilder lite snabbare!! 

saknar mina vänner!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar