boston

boston

onsdag 10 november 2010

..dag...

min hjärna har rymt!
har nån sett den?
idag är dagen jag satte upp mål för sommaren/våren.
även första gången de var läskigt att köra motorväg. (sjukt mörkt och spöregn.)
jag har handlat mjölk och yoghurt.
elise och jag hade sing-a-long stund efter pianoövandet.
ingen spydde eller dreglade på mig denna tisdag.
starbucks är ett bra ställe.
chokladsmoothie är väl inte det godaste.
svenskar är trevliga.
imorgon kommer housekeepers och städar mitt rum.
klockan är 23:45.
nukkumatti borde få sällskap.
vad heter nukkumatti på svenska?
på torsdag är det veterandagen.
då är alla barnen hemma hela dagen.
Hjälp...
planerar att ha en star wars marathon med mina svenskar.
skoj skoj skoj...
försöker börja varje ny rad med ett nytt ord.
inte det lättaste må jag säga.
nu kryper jag ner i min sköna säng och sover en stund.
Gonatt!!!

2 kommentarer: