boston

boston

tisdag 23 november 2010

suck.

måndagar är ganska jobbiga ibland. idag har jag tvättat massor med kläder och vikit massor av kläder. usch. sen när jag flyttar hemifrån ska jag aldrig vika mina kläder. jag ska hänga upp alla mina kläder på klädhängare i en garderob. nåja whatever.

sen har jag även varit och handlat lite nödvändiga saker och tankat bilen. eller nåja, körde upp till bensinpumpen och en kille kom och tanka bilen för mig. det är typ det skönaste som finns. :) sånt tycker jag att vi kan införa till finland! inte för att vi blir lata eller nått. men man får prata med trevligt folk under tiden.

har även varit på luciaövning ikväll. det var skönt att komma ut ur huset och göra något som kräver lite hjärncellsanvändning. fast sen verkar jag inte använda tillräckligt många hjärnceller under jobbdagen heller eftersom att jag tydligen glömde bort att äta lunch tills klockan var fem.. tur att jag kom ihåg att  mata Emily i alla fall. :) imorgon får jag väl helt enkelt ta och skriva en lista åt mig på morgonen.

nåja. jag ska fortsätta kolla friends och döda alla andra tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar