boston

boston

måndag 8 november 2010

camilla är kär.

ren och skär kärlek.


Camilla och Annika åkte in till Boston idag igen för att Annika skulle köpa sig en vinterjacka. När de små oskyldiga tjejerna gick på Newbury street svängde de in i the North face butiken bara för att Camilla ville kolla runt lite. UUps. Det var verkligen den sämsta iden som damerna fick under dagen. Eller kanske det var den bästa iden som damerna fick. Såg jackan i fråga och jag var såld från första blicken jag satte på den jackan. Men duktig som jag är ville jag inte köpa den. Försökte att bara gå därifrån men det gick inte heller. Så jag provade jackan och blev om möjligt ännu mera såld för denna jacka. Jag ska så köpa den. Nästa vecka eller veckan efter.
Igår köpte jag ett par sportskor för 80$ så jag kände att jag inte kunde spendera ännu mera pengar denna vecka. Så det får bli nästa vecka. :P

Idag har vi även varit på lucia-övning och sjungit lucia-relaterade sånger. Vissa av dessa sånger var helt nya för mig så jag får helt enkelt träna på dem lite extra. Men det var riktigt trevligt. Sen på hemvägen dampa jag en aning över den dumma gps:n usch fy och blä för den. Jag blir gladare och gladare för alla de gånger jag märker att jag hittar till ett ställe utan att behöva använda den förbaskade gps:n! Som ni märker är den helt klart min bästa vän.

Idag ändrade vi klockan en timme bakåt, aka även vi har vintertid just nu. Camilla gillade verkligen det faktum att hon fick sova en timme extra denna natt. Det behövde hon verkligen. Stackars Annika som steg upp så många timmar tidigare än Camilla. Förlåt.

Nån som vet om nån ledig lägenhet i New York över jul? Tips tas gärna emot. :)

Gonatt underbara ni!
KRAM!

1 kommentar:

  1. jag var på jakt efter en ny jacka i fredags och då såg jag den där jackan, eller en som liknar väldigt mycket i alla fall, den är riktigt fin men jag hittade en blå som jag köpte i stället.

    Jag hade en Usa:ig ? fråga åt dig men nu kommer jag så klart inte ihåg den. Får ta den en annan gång. Ju mer bilder jag ser från Boston ju mer vill jag fara dit, här är det typiskt tråkigt höst/vinter väder så man nästan klättrar på väggarna ibland.
    Ha det bra, KRAM!

    SvaraRadera