boston

boston

lördag 13 november 2010

klick.

så säger det i min hjärna när poletten trillar ner. poletten har snurrat runt runt runt ett bra tag i mitt huvud och funderat om man kan säga najs på fotbollsplanen... sen hörde jag en av amerikanarna säga det och jag blev ännu mer förvirrad. vid det laget var jag ju säker på att jag kläckt ur mig ett svenskt ord och att ingen fatta något av det jag sa..
nu tre timmar efter trillade som sagt poletten ner och det slog mig om man ändrar lite bostäver så blir det ett engelskt ord. aka nice. :) bra camilla bra finemang. nåja nu kan min hjärna återgå till andra tankar.

nu har jag kollat klart kvällens film. med resultatet bortdomnad ända. sjuka ben men ack vad mitt hjärta är fyllt av en härlig kärleksfilm. nu kan jag gott somna och drömma underbara drömmar.

kan även berätta att jag håller en lista över alla de filmer/tv serier jag sett här i USA. och det börjar bli en ganska lång fin lista. kanske jag publicerar den nån gång åt er med. men bara om ni är snälla och söta. :D

Imorgon sticker jag in till boston och cambridge igen. den staden är underbar!! Annika hittade en underbar sida med underbara bilder från Boston. bilder som gör staden lite rättvisa i alla fall.. svårt att fotografera nått som är så vackert!!

http://toddlandryphotography.wordpress.com/category/boston/






kan även berätta att jag sparar pengar just nu så imorgon blir det verkligen att hålla hårt i plånboken. inge onödigt och ingen jacka denna vecka åtminstone.
de e ju trots allt bara 2 veckor innan jag sticker till New York första gången och sen igen till jul. kommer bli underbart!!! :) can't wait.

men nu väntar sängen. så gonatt och ta hand om er!!

ni är guld värda!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar