boston

boston

fredag 5 november 2010

suck.

måste nog erkänna att jag är ganska uttråkad denna kväll. suck suck suck. funderar på att gå och sova och klockan är kvart över nio. hemska saker. vet inte alls vad jag ska ta mig till.
idag har det regnat som sjukt mycket regnat. man kunde inte gå ut utan att bli dränkt. det är sådana dagar jag verkligen verkligen gillar min haglöfsjacka. när man bara kan skaka av sig regndropparna och ingen regndroppe har trängt sig in i jackan. det ni det kallar jag underbart.

kollar NCIS för att jag gillar serien och för att jag dör av tristess. snälla söta rara vänner, släkt, personer jag känner rota i era bankkonton och kom och hälsa på mig nån gång under detta år! jag saknar er nått fruktansvärt!!



det är 4:e November. det är inte klokt. när blev det så sent på året. snart är det julafton. och så har vi ett nytt år och så är det vår och sommar och rätt vad det är så är jag hemma igen och tråkar ut er med berättelser om hur man byter blöja bäst eller matar en bebis utan att klotta ner hela sig själv.

kom på att jag börjar först klockan tio imorgon vilket gör att min klocka ringer första gången klockan nio. underbart. men vilket gör att jag inte behöver gå och sova så tidigt eller så går jag och sova nu och får sova elva timmar. hemska saker. när sov jag elva timmar senast? det skulle kännas konstigt. min hjärna för ett samtal med bloggen kan inte vara nyttigt.

men som sagt. kolla i era plånböcker, kalendrar och hjärtan och hör av er när ni vet när ni vill komma och hälsa på mig.

love,
camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar