boston

boston

lördag 30 april 2011

trött/död?

jag är nu sjukt trött. efter att ha sett en halv bergman film och sovit genom en halvtimme till så bestämde jag mig att det var dags att dra hem från annikas. det finns inte hur mycket plats i hjärnan som helst och det jag hade kvar behövde jag för att klara av bilfärden hem.
spelade fotboll ikväll och det gick helt hyfsat förrutom att det finns en engelsman som är sjukt bra och gör mig irriterad eftersom att han har mig som sitt lilla mobboffer eller nått i den stilen. nåja. jag fick nog bollen av honom några gånger med men största delen av tiden vann han nog ganska brutalt. bajs!
sen bar det av till annikas var de tvinga i mig en massa godis. eller var det snarare så att vi slogs om godiset? minns inte riktigt. i alla fall fick vi oss en sockerchock och var rätt roliga ett tag.

dagens moment var väl nog ändå när vi tappade bort fjärrkontrollen och sökte efter i säkert 15 20 minuter. seriöst den fanns som ingenstans innan vi svängde ut och in på soffan en andra gång och hittade den lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååångt inne bland stommen efter att vi tagit bort alla kuddar. suck! nåja vi hittade den och kunde snabbt byta film.

imorgon bär det av till boston.


Endast för dig Maria!!!! xD

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar