boston

boston

onsdag 13 april 2011

trött. trött. trött.

denna dagen har varit en bra dag. men en ytterst dålig dag för min plånbok. jag och annika hittade igår megabra och billiga flyg till Las Vegas och sen hem från San Francisco så idag åkte jag och E till Annikas för att köpa flygbiljetter. toppen poppen! kommer bli så skoj att åka till västkusten. nu blir det bara att försöka reda upp sin ekonomi än en gång. men nåja det ska väl funka med. jag har ju klarat av det de senaste gångerna med. tihi.

fick annars ut mitt kemiprov idag och det hade gått skitbra! som megabäst! kanske jag är lite klokare än vad jag tror i alla fall. nåja. får se sen vi har ju ett final exam ännu innan allt är över. men glad blev jag i alla fall så det ska jag nog fira på nått sätt imorgon. kanske ta en fika med nån på starbucks. Nej, spara pengar. hm kanske se lite extra mycket NCIS eller nått. nåja. det är morgondagens problem.

det regnar. det kommer regna typ hela dagen imorgon med. rätt mysigt egentligen men lite jobbigt när man måste vara ute när det regnar. men men. känns verkligen som vår och det doftar så fräscht i hela staden. nom nom.

snart är det dags för Washington DC!! toppen poppen!!!

nu är det dags för sovdags! gonatt!

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar