boston

boston

tisdag 19 april 2011

back.

kom inte så mycket längre än till rubriken igår på mitt blogginlägg innan jag somnade. uups.
inte är jag ju direkt piggare idag heller.
balen var skoj. som ytterst underhållande. nån dag ska jag nog lära mig dansa.
idag steg jag upp 5 för att kolla på en repris av första slaget i revolutionen. slaget pågick i hela 1 minut eller så. och det slogs i lexington. skoj skoj. kallt men underhållande. sen tog jag en powernap på 2h innan jag börja jobba. tihi.

ikväll hämta jag maria från flygplatsen. ytterst underhållande.
nu sitter vi här och är grötiga i hjärnan. mycket underhållande.
kanske dags för att gå och lägga sig och komma med mera informativ och underhållande detaljer från washington imorgon. som sagt så tar det ett tag för min hjärna att återhämta sig efter resor. suck.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar