boston

boston

tisdag 5 april 2011

VI DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!

sitter hos annikas och dööööööööööööööör.
stack hit för att slippa undan lite kemi läsande. smart va?
annika har lackat mina naglar. röda.
vi vill se på glee. men dumma sidan säger vi måste vänta 40 minuter. dumma!!
vi är inte desperata. inte på nått sätt alls.
måndagar är nog ganska jobbiga.
dessutom har jag prov imorgon. HJÄLP!
bakade en kladdig chokladkaka idag och tryckte i mig en tredjedel till lunch, FY!
mina matvanor suger.
men men.
annika säger jag ska skaffa mig en mat och sovklocka.

nu dör vi nog påriktigt snart.

rädda oss eller träffa oss så vi slipper lida. piste. eld är bra. piste. nu slant det nog till den dåliga sidan. piste.
hoppas tiden går snabbt. piste. whatever. piste.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar