boston

boston

torsdag 7 april 2011

onsdag.

dagens minuslista:
- haft återkommande sinodrag ("sendrag") i fötter och händer hela dagen.
- knät bråkar mera än vanligt.
- en kille sköt mig i hjärtat på handboll idag.
- jag fick inte sova tillräckligt.
- hann inte se klart filmen jag såg med annika.
- fick veta att jag börjar 9 imorgon igen efter en hel lat vecka.

men sådär annars så har detta varit en riktigt trevlig dag. inget jag kan klaga på egentligen. dessutom blir jag så glad varje gång jag får umgås med mina vänner från handbollslaget. härligare personer finns nog inte. det är min starka övertygelse.

jag och min sex-åring satt och måla upp ett riktigt illa scenario idag i bilen på väg hem från pianon. det började med att vi döpte om en restaurang så den hade cheese i namnet. sen var menyn en ost. på denna meny hade de den mest stinkande ost som finns och åt man av denna ost stank man ost ur munnen i ett år framöver. dessutom började man själv stinka och allt man rörde. vilket resultera i att efter tio minuter satt vi och diskutera om hur hela världen blev till en ost och människorna började äta varandra. eftersom att alla var gjorda av ost. ibland kan man väl lugnt säga att det spårar ur när man umgås med barn. men skoj hade vi ju i alla fall.

nu ska jag njuta av glee och friends och sen sova några välbehövda timmar. puss o gonatt!

xoxo.

3 kommentarer:

  1. Är det han som börjar på A ? :P

    SvaraRadera
  2. vänt! vad är det jag ser? glee?? utan mig??? neej nu du :P

    SvaraRadera
  3. klart det är han som börjar på A xD vem annars?

    annika ta det lugnt inte kollar jag glee utan dig. bara de episoder som vi redan sett! :P
    ty ibland har jag för mycket fritid. :D

    SvaraRadera