boston

boston

fredag 8 april 2011

torsdag.

gillar att göra listor. det fortsätter vi på. :)

dagens händelser:
- började jobba jättemega tidigt. (9 am)
- tog en lång och lååångsam promenad med hund och bebis och annika i telefon.
- upplevt hur det är att bara ta ett barn till baletten, sen byta barn till piano.
- kommit fram till att jag bara ska ha ett barn tillförst. sen flera.
- åkt till boston med annika.
- ätit sushi i boston.
- vandrat helt sjuka mängder med annika i Boston.
- dödat mina fötter.
- dött inne i metron. den tar ju så länge hem till annika.
- insett att det är helg igen imorgon.
- och så vidare. ni förstår min tankegång eller så inte. tihi.

ni vet den där känslan när man tänker på en person men man kan inte för allt i världen komma på vem det är eller egentligen kommer du inte ens ihåg hur han ser ut. en sån känsla har jag nu och den kommer och går och har gjort det i snart en månad. usch! kan jag bara inte gå bakåt i tiden sådär en månad och ta en bild av personen så jag bara lätt kunde hitta personen?!? tihi.

nu ska jag njuta av glee. de episoder som jag får se utan annika. tihi.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar