boston

boston

onsdag 27 april 2011

tomt.

min säng är numera tom. vet inte riktigt hur jag skall kunna sova inatt. eller vänta. jag kommer sova utmärkt. ingen som försöker stjäla täcket av mig även om jag fått höra att jag stal de förra natten. maria har alltså numera flytt sin kos till annikas för att spendera resten av sin tid här där. men det är okej. jag kommer ju se henne alla dagar i alla fall. tihi. mycket skoj ska vi hinna med ännu innan jag är redo att sätta den damen på flyget hem.

idag har annika och maria gjort vackra tatueringar på mina ben. eller så kunde man uttrycka det på ett annat sätt. de har fullkomligen klottat ner mina ben och jag som skall spela handboll imorgon. nåja. sött är det och ja de är ju trots allt bara gjorda med tusch.
visste ni att om man använder permanent tusch på fotsulan så nöts det bort mycket snabbt. sätter man det på benen har man kvar det länge. (oh nej. jag har inte prövat själv. )

egentligen borde jag sova men vem orkar väl det? jag skall kolla lite greys anatomy och kanske äta ett kinderägg. det hör väl påsken till. saknar nog lite memman och allt annat.

argh! det har ju inte kommit nått nytt avsnitt GA! då får det bli friends istället.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar