boston

boston

fredag 15 april 2011

karkki.

annikas familj har nu anlänt. mamma hade skickat med lite godis till mig. ungefär ett ton karkki. toppen poppen. måste ransonera det så att det räcker länge. annars kanske jag rullar en vacker dag.
men jag är ytterst tacksam att mamma skickat hit det. tihi.

imorgon bär det av till Washington DC. najs. borde dock kanske börja packa nu. är ju mindre än 12 timmar tills jag skall vara vid bussen. men vem har nånsin trott att jag kunde göra nått i tid.

träffade annika med familj inne i boston ikväll. skoj skoj. men märkte hur dålig min svenska faktiskt är. när jag är med annika så pratar och blandar vi villt utan att själva tänka på det. eftersom att vi gör det typ lika mycket. men men. nog ska jag väl klara av att kommunicera när jag kommer hem i alla fall.

nu flum flum flummar jag nog mera än vad jag borde göra! kanske tecken på att jag skall packa och sen sova. tihi.

massa massa karkki. nom nom.

xoxo.

1 kommentar:

  1. Det var någon som frågade mig några dagar efter att jag kommit hem från Toronto om jag hade ett annat modersmål än svenska. Detta p.g.a. att jag fick leta efter orden... Behöver jag säga att mina kära systrar retade mig. ;)
    Hoppas att du har haft en super duper trevlig helg! Vi ska som omväxling fira påsken i ÖB i år.
    Sköt om dig och glad påsk!
    Kram, Annika

    SvaraRadera