boston

boston

lördag 2 april 2011

fredag.

eftersom att min blogg tydligen inte vill visa vem jag vill skall hålla mig säker inatt kan vi ju göra det till en liten tävling. den som gissar rätt person/skådespelare/sagofigur/sak/whatever.. får ett vackert pris hemskickat på posten. :)

denna dag var väl rätt bra. har sovit länge duschat, ätit lunch och skypat med mia. :) sen har jag jobbat lite och spelat fotboll ungefär samma timantal som jag jobbat. hur skoj som helst.
nu bär det av på vidare äventyr ty inte kan man ju sluta en fredagskväll sådär tio i tio. funkar ju inte alls.

kort och konsist är bra. återkommer senare.

xoxo.

4 kommentarer:

  1. det måste vara YODA!!!!!!!!! <3

    SvaraRadera
  2. Jag tror hårt på att det är en skådespelare :)Någon tuff en som skyddar andra mot dumma människor. Någon från en serie du ser på, då är bara frågan vem och från vilken serie?

    SvaraRadera
  3. Peter Pan
    Robin Hood
    John Blund
    ???

    SvaraRadera
  4. Anakin Skywalker ;)
    Ior !! !
    Nalle Puh

    SvaraRadera