boston

boston

torsdag 28 april 2011

fräsh?

nu har jag tagit en lång varm dusch för att fräsha upp mig från dagens handbollsträning. att träna i en gymnastiksal där temperaturen redan ligger på vadå kanske 27 grader är ingen rolig sak ska jag säga. man svettas redan innan de tvingar en att svettas ännu mera hemska saker alltså. nåja. dagens träning var ytterst skoj och det gick så bra så! :) men folk hade många åsikter om mina ben. (tack maria och annika!) den roligaste kommentaren var väl när nån fråga hur pass full jag var när mina ben blev till konstverk. xD uups. nåja. vackra ben har jag i alla fall lyckats gå omkring med idag.

hade tänkt gömma mina ben idag men nej se du vädret ville nog en helt annan sak. man dog nog om man gick ut i långbyxor. därför satte jag på mig shorts och en topp och promenera till starbucks. under den promenaden hann jag till och med få lite färg på mina ben och axlar. najs! ni ska se att jag kommer vara en pepparkaka när jag kommer hem. eller kanske en lobster. nej vänta det heter väl kanske hummer?

egentligen borde jag väl börja sova snart! men vem orkar?
googla star wars tatueringar är mycket roligare. nåja.. whatever.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar