boston

boston

fredag 29 april 2011

svenska?

maria mobbar min stavning. tydligen ska man skriva namn med versaler med, men vem orkar?!
maria är hungrig trots att vi tryckt i oss popcorn.
kvällen spenderade vi med att tillverka lite mjöd och kolla på en dålig film samtidigt som vi tryckte i oss popcorn. nom nom.
jag tycker inte om annikas tangentbord. det är jobbigt och jag träffar hela tiden fel tangent,
imorgon hoppas jag på en lugn dag med snälla barn. och trevligt väder.
man smälter typ bort här i detta land. kanske jag inte saknar bastun i sommar.
baseboll är inget bra tema för en film. dessutom ska man inte ha barnvagnar i reven. nåja. nu kan vi sätta en till dålig film på våran filmlista.

jag tror min hjärna tagit natten. måste nog sluta blogga så jag kan släpa mig hem till min sköna säng. ja det ska jag nog göra.
suck, kan ingen köra hem mig?

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar