boston

boston

lördag 18 juni 2011

under hot.

skriver detta blogginlägg under fruktansvärda hot. hot som kommer från en person som jag vill fortsätta kalla min vän. en klippa i havet. typ som den klippa var Voldemort gömde en av sina horcruxes. Annika jag hoppas att jag hinner skriva klart innan min tid är över. hoppas du blir nöjd. xD

klippa i havet? kanske heter det klippa i stormen? kanske det är dags för camilla att komma hem och lära sig prata svenska igen. men den språkblandning jag har just nu är nog en språkblandning som jag trivs rätt bra med.
camilla har även spännande hemlisar på gång. hoppas bara att hemlisarna går precis som camilla vill att dom skall gå!

eftersom att det är fredag idag har camilla gjort ingenting. ja förrutom att sitta i bil 3h i rusningstrafik. en timme här och en timme där för att avsluta med en sista timme. awsome liksom. visst tycker jag om att köra bil men inte i rusningstrafik. dock fick jag lyssnat klart på sjunde harry potter boken som snurrat i bilen när jag kört ensam. mycket mera underhållande än tråkig radio. känner dock kanske att min hjärna lider lite väl mycket av harry potter just nu. (lyssnar på första boken med barnen i bilen...) denna kväll för att pigga upp den smått sjuka annika åkte en monica och en camilla till shaws och shoppade glass och hot fudge, hyrde sjunde harry potter filmen och drog hem till annika och tyckte synd om henne. monica satt och picka i mig lite under filmens gång. inte för att jag somnade. inte alls!!! eller det är väl vad jag försöker intala mig. att somna innan klockan är 10 en fredagkväll kommer föralltid att låta lamt i mina öron. nåja vi kom genom filmen (vilken vi nog tycker att är bra btw) med ytterst få slagsmål. några kuddar flög i två riktningar efter elaka kommentarer men annars klarar vi oss fint. :D

imorgon skall vi kolla på svettiga hockeykarar som åker runt på duckboats så vi kan fira våra bruins hjältar. awsome! (kom ihåg kameran Camilla. )
klara jag tidsgränsen annika?

xoxo.

1 kommentar:

  1. Oja du klarade det galant! Jag undrar dock lite över metaforen (obs) med klippan... voldermort wtf?!?

    SvaraRadera