boston

boston

torsdag 16 juni 2011

jonä.

shoppa frukter är skoj. speciellt om man har en snäll bebis med sig. att sitta i en bil med skrikande bebis är inte lika skoj mera..

camilla och monica har gjort nått lite småförbjudet idag. men ack så skoj. vi åt glass och sen designade vi våra egna converse som kommer hem på posten om en månad. awsome!! tihi. (borde börja spara pengar till senare..................................................................................)

söka lägenhet suger.

min blombukett är nog nästan superdöd nu. men jag vill ju inte slänga den heller.

idag har jag även uppdaterat min kalender. det behövdes. nu kanske jag kan hålla koll på lite saker.
jag borde rensa lite bland mitt skräp.

nä. inget sammanhängade här idag inte. nu ska jag fortsätta läsa min bok...

jo Boston Bruins van stanley cup!!! AWSOME!!! We just love the Bruins!!! kärlek.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar