boston

boston

tisdag 7 juni 2011

bilder.

camilla började dagen med en promenad med emily. skön skönt. förrutom att jag sådär halvt svettades sönder. tydligen är det shorts och toppväder. najs. fick sen panikstäda mitt rum eftersom vi skulle få en tant på besök som skall fixa persienner och sånt till oss. mitt rum var minst sagt kaotiskt. det var värre än hemskt. men det löste vi snabbt genom att slänga in en massa kläder i min garderob, sen slängde vi en massa saker i sängen min och för att täcka röran slängde jag mitt täcke över sängen. dagens tävling kommer gå ut på att nämna 5 korrekta saker som ligger under mitt täcke. har man rätt får man ett pris. :)

tihi. ser ni hur städat jag har det...

se såna fina blommor jag fick på lördagens grillparty. :)

idag har jag och annika kollat klart femte harry potter filmen. helt klart mycket mera sevärd än den fjärde. dock lite smålamt av oss att vi faktiskt behövde dela upp den på 3 kvällar för att komma oss igenom den. tihi.
fast jag har även hunnit ladda upp en massa bilder till fb ikväll och mer är på kommande. lite duktig är jag nog allt...

på onsdag lär det bli 36 grader varmt!! HJÄLP!!! tror jag stannar inne och sätter på min luftkonditionering!!

nu kallar min "städade" säng på mig... kanske bäst jag tar bort några av de hundrajuttioelva saker jag har där.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar