boston

boston

lördag 4 juni 2011

fredag.

mitt arbetschema har vekligen sett knasigt ut idag. men men. det var inte så ansträngade sist och slutligen. att titta på greys anatomy och äta leftover pizza är inte heller helt knasigt en fredag till lunch. dock borde man inte göra det för ofta bara.
annars så har jag fått uppleva hur trevliga personalen på starbucks är även om ens bebis spyr ner stor del av golvet. usch fy och blä.. hoppas verkligen hon slipper spy fler gånger när jag är här!

har egentligen inte alls gjort så mycket knas idag förrutom att spela fotboll utomhus, jag hade helt glömt bort hur jobbigt det är att spela fotboll på riktigt. att spela inne i en hall en hel vinter lång var ju inte direkt det smartaste.. eller... nåja. hade skoj i alla fall och fick träna lite.. dock saknar jag handbollsträningarna. det ni är träning på riktigt. tihi.

imorgon skall jag åka hem till annika och göra potatissallad innan det är dags för grillfest. det kommer bli toppen tror jag!! :) hoppas vädret hålls bra med.

nu borde jag sova. skall slänga mig ner i min säng och drömma söta drömmar. tihi.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar