boston

boston

fredag 17 juni 2011

sjuka tider.

camilla har ungefär 23 jobbdagar kvar. seriöst!!! vart har tiden runnit iväg???
detta firar vi med att jobba ytterst lite imorgon. tihi.. kanske jag hinner göra nått vettigt. som att städa mitt rum t.ex. eller så åker jag iväg långt långt borta och glömmer mitt rum. kanske det smartaste skulle vara att inte göra något alls och bara stänga av sin hjärna för jag känner att alla tankar bara snurrar runt där och jag hinner inte tänka klart en innan nästa kommer fram. suck... ibland önskar jag bara att jag var liten och skulle börja gymnasiet eller nått igen så jag skulle slippa tänka på allt med lägenhet, pengar, flyttande, släpa hem saker från USA, hitta tid och pengar att se allt jag vill se här osv. men samtidigt skulle jag för inget i världen byta ut den tid jag har nu. ååh jag vill inte att den skall ta slut helt enkelt! jag kommer sakna boston! jag kommer sakna mina vänner! jag kommer sakna en hel hög med saker helt enkelt!
kanske bra att stänga av hjärnan, läsa en bok och börja fundera igen imorgon. tar sen hjälp av mina vänner med tänkandet med så går det extra bra! :)

en sak att tänka på är hur awsome mina kommande helger kommer vara! denna helg kommer vi åka in till boston och hylla våra hjältar. kan jag inte fira hemma att finland vann vm-guld så ska jag banne mig fira att Boston vann!!!

thomas nummer 30 fenomenal målvakt!!! killen utan hjälm Tuukka rask, ni kan ju gissa varifrån han är! Finland ofc. awsome!! GO BOSTON BRUINS!!!! löööööööööööööööööööööööve.

så det blir att ladda upp med kamera och vatten och så sticker vi in till boston! :) awsome!!

sen helgen efter kommer jag springa runt i skogen och skjuta på mina vänner. eftersom det är mina vänner kommer vi använda färgade kulor. paintball brukar det även kallas! tihi. can't wait.

resten tar vi som det kommer.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar