boston

boston

fredag 3 juni 2011

hipp hurra...

camilla har en ny hårfärg. eller det är väl fel. jag har fräschat upp mitt hår men det är fortfarande samma färg som senaste gång jag gjorde samma sak. fint blev det i alla fall.
har ikväll varit och shoppat på target med annika och hjälpt henne till best buy med sitt datavirus.. dumma dumma virus.
sen har vi poppat kopiösa mängder med popcorn, färgat mitt hår och kollat klart harry potter filmen. seriöst.. jag har nog egentligen inte mycket positivt att säga om fjärde filmen.. men kanske det blir bättre nån gång... de andra filmerna är ju bra i alla fall. lite patetiskt av mig och annika med att vi behövde två kvällar för att bli klara med filmen. tydligen är vi så gamla att vi inte orkar sitta uppe hela nätterna mera.. eller så är vi förståndiga och sover mycket när vi skall  jobba dan efter.

imorgon är det fredag! ÄNTLIGEN!!! har så mycket skoj inplanerat denna helg. tihi..
borde sätta mina rena kläder in i skåpet. så jag kan gå och sova innan det är dags för att jobba lite till...
suck för kläder alltså...

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar