boston

boston

fredag 24 juni 2011

FEEEEEEEST!!

ledigt, fri, underbart!!
camillas värdfamilj stack till NY och lämnade camilla ensam hemma. AWSOME!! det skönaste är nog att jag slipper jobba imorgon! då ska jag sova LÄÄÄÄÄNGE ty ingen kommer störa mig (dock har monica och annika hotat ringa mig tidigt.....) inget jag behöver göra. inga andra planer. bara sova sova sova. sen rädda annika från jobb klockan 5. det är mina planer för morgondagen. kanske jag hinner städa och se några avsnitt GA men mera kommer jag knappt göra. om vi nu inte hittar på nått till kvällen vill säga. en hel dag med ingenting kan vi ju inte riktigt godkänna då heller...

annika är rätt elak. hon gillar dock kuddkrig har vi märkt. camilla har märkt att det gör minst lika ont att slå huvudet i annikas tak andra gången som det gör första gången. auch! nåja. ska försöka att inte slå huvudet i taket en tredje gång men antagligen kommer jag väl göra det trots allt. lyckades så mig själv på kinden hemma hos annika av nån konstig anledning. men vi hade det skoj och kom ihåg alla knasiga grejer vi gjort. kanske vi kan berätta mer om det sen när vi kommer hem. om ni vågar lyssna.... tihi....

dessutom börjar resan till västkusten vara bokad och klar. ännu behöver vi boka en tur till grand canyon och fixa nånstans att sova i SF men annars är allt på raden som man pa säg... toppen poppen!

nu tror jag det är dags att sova. kanske jag hinner sova mer än 12 h... när har jag gjort det senast?!?!?

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar