boston

boston

tisdag 14 juni 2011

sömn tack.

ibland skulle man ha en mat och sovklocka. eller egentligen skulle jag väl behöva ha en mest hela tiden..
idag har jag varit så fruktansvärt trött att jag fick tänka efter många gånger så att jag hade allt med mig och att jag hade alla tider rätt i huvudet för när barnen skulle hämtas och vart de skulle lämnas. inte för att det är så avancerat och jag har gjort samma sak i 9 månader men dock ändå.

har ett vagt minne om att jag lovade berätta mer om NY. men egentligen har jag verkligen inte så mycket att berätta. vi gick runt en massa och njöt av att vara i storstaden och göra precis ingenting. ibland tycker vi om att göra så. sen när vi gått utan mål ett tag tog vi en tankepaus var vi arbetade fram en plan med ett tydligt mål vart vi ville ta oss. det funkade helt utmärkt. vi är nog inte de mest välplanerande människorna som finns men vi klarar oss hur bra som helt med att ta det lite som det kommer.
vi har även hunnit planera lite roadtrip och andra resor men de sker nog inte på ett tag ännu. mera om det sen senare. tihi.

på lördagkväll ville vi inte betala sjuka mängder pengar för att komma in till en 19+ klubb som vi hört en massa dåligt och lite bra om så vi bestämde oss för att åka på bio. filmen vi kollade var the hangover 2 och jag måste säga att den var hur sjukt bra som helst. skrattade en massa och lovade att aldrig festa så vilt som dom gjorde. det finns en gräns alltså. men en hemskt rolig film var det i alla fall.
vill man veta mera om våran helg i NY får man helt enkelt fråga. tihi..

ikväll var annika på besök hit och vi började kolla sjätte harry potter filmen. kanske vi klarar av att dela upp den i bara 2 delar denna gång.. femte filmen delade vi ju upp i 3 delar för att vi inte orkade se hela samtidigt. uups.

nu ska jag krypa ner i min säng och läsa en megatoppen bok. skööööööööönt!

xoxo.

1 kommentar: