boston

boston

lördag 25 juni 2011

MAN!!

glad midsommar på er va. hoppas ni har haft det bra och ätit gott!!!
själv har jag och annika firat midsommar med att äta nachos säga adjö till underbara personer (även om vi kanske ser dem en eller två gånger till men dock ändå....) och sett på en film. just go with it heter den och jag måste säga att den var hur bra som helst. precis vad vi behövde denna kväll!!
en viss replik fick oss att vrida oss i skratt i säkert 5 minuter. suck måste jag väl säga....

annars har jag inte gjort något idag. steg upp sådär en tolv tiden varpå jag läste lite ur min bok innan jag lade mig framför tv:n och kollade x-antal GA! nice. enda jag egentligen skulle gjort före klockan 5 idag var att duscha och ta mig till annikas. hur många tror egentligen att jag klararde av den lilla saken. nope ingen? rätt. jag var klar och redo att åka 5.05 så egentligen var jag ju inte så mycket sen. bara lite.. tihi. skoj hade vi i alla fall. mestadels....

imorgon bitti kommer min skjuts och hämtar mig 9:30am så jag borde väl egentligen packa min väska och gå och lägga mig. vill ju inte vara sen imorgon!

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar