boston

boston

torsdag 2 juni 2011

trött..

jag är trött. klockan är inte ens tolv och jag kan inte hålla mig vaken till ett avsnitt utav greys anatomy. tror det starkt bevisar att jag borde sova. så camilla ska sova. många långa timmar... eller nått i den stilen.. det är dock ytterst varmt i camillas rum vågar kanske sätta på luftkonditioneringen. whatever..

såg på halva fjärde harry potter filmen med annika idag och jag kan bara konstatera att flera av dem borde ha klippt sig rejält innan inspelningen och andra borde ha rakat sig. annars är väl filmen rätt okej... bara jag kommer över små och stora detaljer som stör mig.

ikväll har även ett gigantiskt åskväder dragit fram här.. skrämmande värre. massa blixtar och dunder, några magiska under, dock såg jag inga gyllene skor. man kan ju trots allt inte få allt här i världen...
min hjärna spelar upp minnen från ett rippiläger denna sommar. en kväll när tre damer var utklädda i tre glittriga kavajer. de ni den musiken skall jag nu sova till.. blixtar och dunder, magiska under.... gonatt..

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar