boston

boston

tisdag 10 maj 2011

YAY!!

denna dam skall denna inkommande helg åka till salt lake city för US nationals i team handball!! AWSOME!!!
än en gång bokade jag biljett i sista minuten. dock var dessa sista minuten aningen dyrare än de jag köpte med maria till NY. Nåja. jag bryr mig inte för jag skall till Utah och gifta mig med en mormon. xD (skämt!)
åh nu kan jag inte vänta på att fredag ska komma!!!! :D

idag borde jag ha studerat en massa på kemi men iom allt planerande med flyg osv till nationals och snälla hjälpsamma lagkamrater blev det lite sisådär med pluggandet men det tar vi igen imorgon! och inatt. efter att jag fått klart allt viktigt jag skall ha gjort innan. tihi.

en annan sak som tagit bort allt för mycket av min tid är han där killen. bruno mars. suck han killen förstör nog min hjärna nått sjukt mycket. annika har fina bevis. men men. karn är ju så bra helt enkelt!!!

jag menar ge tillbaka min hjärna!! tack!!

eller varför inte kom och sjung mig till sömns?

nu måste jag nog verkligen sätta fart på påkarna och göra alla hundrasjuttielva viktiga saker..

OH AND I'M GOING TO SALT LAKE CITY!!!!!! AWSOME!!!!!!

xoxo.

1 kommentar: