boston

boston

fredag 27 maj 2011

trött.

hemska saker jag var trött ikväll. åkte hem till annika och åt lite mat samtidigt som vi kollade på harry potter and the prisoner of azkaban. när jag väl tryckt i mig maten hann jag väl se sådär 5 minuter innan jag somnade och var i princip utslagen resten utav filmen. dessutom krånglade den hela tiden så vi gav upp. kanske annika rent av tröttnade på att ha en sovande camilla i soffan brevid. jag vet inte så noga.
annars har vi det stekhett här och jag har gått med hängselshorts och kallats liten av mina värdbarn. tihi..

igår fick jag en alldeles megagod middag av familjen (med familjen) och så kom monica och annika över med. det var jätteskoj och vi hade det så trevligt så. dessutom fick jag fina presenter utav dom. presentkort som jag kommer ha väldans mycket nytta av. tack tack.

hann även skypa med min familj. de hade skickat hit ett paket till mig så jag passade på att öppna det samtidigt. fick två böcker om san fransisco och kalifornien vilka kommer vara till stor nytta till sommaren. dock fick de väldans roligt åt mig när jag efter att ha studerat ena boken ett bra tag brister ut i ett högt aha-moment att boken faktiskt var på svenska. :) seriöst det ska inte ta så länge att identifiera ens modersmål. tihi.

imorgon bär det av till Canada och Quebec. vi skall spela handboll. camilla tror att detta kommer bli ytterst skoj och att vi även kommer att spela ytterst bra. :) förhoppningsvis.
dock borde camilla endera börja sova eller packa nu men vi tar det en annan gång istället. låter som en roligare ide. kanske jag hinner se ett avsnitt greys anatomy innan jag går och sova. kanske.

hoppas ni har det bra dit hemma. eller varnånstans ni nu är...

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar