boston

boston

fredag 20 maj 2011

aj. mamma.

kan du boka en tid till kiropraktorn när jag kommer hem? nej så hemskt är det inte men min rygg den gör nog faktiskt lite ont just nu. dessutom vet jag inte vad jag gjort heller. kanske tränat för lite.. eller kanske största orsaken är att min lilla söta rara bebis faktiskt snart är hela ett år gammal och inte lika liten och lätt mera. även om hon är en mycket ytterst liten bebis. söta rara. men jag försöker att inte bära så mycket på henne just nu för jag vill ju inte tappa henne om mina muskler (eller whatever) ger upp plötsligt. så hon får åka mycket i vagnen nu men inte klagar hon inte..  hm. men jag kurerar mig med fri massage av annika och lite painkillers. sen skall jag åka till en massör sen bara jag har lite pengar för i nuläget måste jag tänka på att spara så jag har råd att fara till Canada nästa helg!

Jag och A kollade på Bones i TV idag. mäktigt. inte ofta vi faktiskt har tid att se ett program när det går på tv:n men riktigt skoj. dessutom tryckte vi i oss en försvarlig mängd glass. sen att vissa konstiga glädjebärande budskap kom i sista minuten under bones gör att jag inte kan vänta till nästa avsnitt!
nått jag tydligen inte borde vänta med är svenskalektioner. den blir bara sämre och sämre hela tiden. tihi.

Imorgon skall jag inte göra nått alls under dagen. förrutom stiga upp 9 och köra min värdpappa till jobbet. sen skall jag krypa ner i min säng igen och sova precis så länge som jag vill. eller ja jag måste väl stiga upp halv 3 senast för 3 skall jag hämta barnen från skolan men tills dess tycker jag att jag borde ha vilat ut. sen börjar rullen rulla igen och jag somnar väl en sen fredagnatt sen senare men inte säkert ännu. håller alla fingrar och tår korsade i alla fall.

imorgon skall jag endast lyssna på denna låt om jag nu ens sätta igång datorn...



xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar