boston

boston

tisdag 17 maj 2011

hemma.

en alldeles fantastisk helg är till ända och det enda jag kan tänka är att jag vill tillbaka. jag vill tillbaka och uppleva allt igen och igen. vi hade perfekt väder, perfekt hotell och framför allt perfekta människor som vi umgicks med. Boston Team Handball kommer för alltid vara en del av min stora familj!

så vad hände egentligen denna helg? allt och inget. vi spelade handboll en massa, vi vann en hel del matcher spela oavgjort och förlorade men vi kämpade och hade det skoj! vi gjorde en bra insats. våra killar är vi mycket ytterst enormt stolta över. efter att ha förlorat mot NY i semifinalen mötte de west point (army) i bronsmatchen och efter en jämn och hård och vacker kamp så vann BTH brons i US team handball nationals!! och som vi hejade och hurrade på våra killar! Jag är så stolt över dem! <3

när vi inte spelade handboll umgicks vi så mycket vi hann. några av oss gick på snabb sightseeing och kollade bl.a. mormonernas tempel (även om man inte får gå in i det.) vi åt lite mat lite här och lite där. picknick i gympasal och ute på restaurang. :)
lördagkvällen spenderade vi på en klubb dit flera andra handbollslag kom. vi hade megaskoj! den kvällen kommer jag komma ihåg länge! snacka om party. tihi.
sen sov vi inte så mycket men vem behöver väl det egentligen? sova kan man göra sen nån annan gång.
som nu till exempel. jag skall åka hem från annikas så att jag får lite sömn och så att annika får gå och lägga sig. men först måste jag ju bara berätta allt skvaller till henne så att hon kan glädjas med oss. :D

camilla somnar snart. dags att avsluta. bilder kommer! jag lovar!

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar