boston

boston

måndag 2 maj 2011

slutet.

maria har åkt hem. men innan det hann vi åka in till harvard square var de hade en mayfair vilket var lite som jeppisdaga marknaden men med massor av okänt folk istället för en massa kända människor som man brukar stöta på hemma. men det var riktigt mysigt i alla fall. sen åt vi frozen yoghurt och ramen (maria och annika, jag åt ris och dumpling. lite mera träningsvänlig mat..)
efter att vi följt med maria till flygfältet och hjälpt henne hitta in checking och sånt man gör på en flygplats så köpte maria ett par väldans söta örhängen till mig. 
är dom inte bara för söta?

efter att vi lämnat maria i den gigantiska kön till säkerhetskontrollen körde vi iväg till handbollsträning. tihi. det var megaskoj där ikväll. fast får jag säga att min gps verkligen är i sämsta laget och jag gjorde ett bättre försök i att hitta till handbollen från flyget utan dess tjatiga röst...

nåja. efter en superhelg är jag nog nästan redo för att börja en ny vecka imorgon. måste bara komma ihåg att jag börjar jobba tidigare. suck. nåja. det är nog inte så mycket att klaga på heller men men...
säkert finns det mer att berätta men min hjärna har redan varit avstängd i hela 3 timmar minst.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar